Secrets Happened on the Litchi Island
During a sun-soaked summer on a secluded island, Nie Xiao Zhi expects a quiet holiday but instead finds an unexpected connection with Chen Li, his older brother's classmate. Amidst lychee orchards and starlit nights, their bond deepens through shared art, quiet moments, and first experiences. But as hidden emotions and past secrets surface, they must face the question: is this just a fleeting summer romance, or something more enduring?