J is For Just an Afternoon Thunderstorm
M and Jiang are a couple in an open relationship that has lasted for several years. The two of them have a rare opportunity to go on an outing. What should be a relaxed and leisurely hike becomes adventurous thanks to M, and a restless feeling arises.