Tank Fairy
In Taiwan, 'song wa si de' are workers who routinely supply gas tanks to street vendors and old residential buildings. The magical Tank Fairy delivers her tanks unlike any other - with sass, stilettos and a healthy helping of glitter. Her arrival upends the life of Jojo, a lonely ten-year-old who dreams of dancing and drag. Outcast by classmates and misunderstood by his stern, single mom, Jojo is inspired to live out loud by his fierce, propane-toting fairy godmother.