A Flower Blooming on a Stone
Young Lee-hwan, frustrated by repeated job failures, meets the older Jeong-geun, who encourages him to not to suppress his desire for men which led to regret. Meanwhile, Jeong-geun, on his deathbed, finally comes out to his daughter. Will he be able to gain her forgiveness?