One Day Miracle: Uncut
Toon is entrusted with the care of Point, a paralyzed man. A car accident left Point wheelchair-bound, shattering his dreams of becoming an idol. Toon helps with bathing and other daily activities, and their bond grows stronger. Toon tenderly promises to be Point's legs, helping him walk and filling the gaps in each other's lives.