At the lowest point in both his career and life, Yoo Do Ha unexpectedly encounters three very different men - a cold yet caring former boss, a playful younger barista, and a devoted childhood friend. Caught in a whirlwind of overlapping 'peach blossoms,' Do Ha finds himself at the center of three blossoming romances. But who will win his heart in the end?