The Secret Of Girls Episode 3
A mysterious woman appears, introducing herself as Yun, the owner of the guesthouse. She joins Jingxi and Wen Shan for lunch, where Jingxi admits she recently lost her job and has never been in a relationship. Yun gently advises her that women should be financially independent and encourages her to find strength and start anew.