The Secret Of Girls Episode 2
Jingxi begins her part-time stay at the guesthouse, taking the morning shift. Wen Shan is strict and straightforward, often clashing with Jingxi in small quarrels. After a long and tiring day, Jingxi gets drunk and accidentally enters Wen Shan’s room, asking if she has ever been in love.