The Secret Of Girls Episode 1
Raised in the city, Xu Jingxi, an HR manager at a Fortune 500 company, is suddenly laid off. She decides to travel to Dali, Yunnan, to escape and find peace. Upon arrival, she loses her phone and ID, and turns to Wen Shan, a guesthouse employee, for help — an encounter that quietly plants the seed of their emotional connection.