Panteras Pink
Edinho lives with his mother in a poor neighborhood on the edge of the city. He and a group of unique and queer friends form the Pink Panthers, a team that fights against bullying. With the support of his mother, they organize in the streets and try to turn the neighborhood a friendlier shade of pink.