October Boy
14-year-old Thomas moves to Copenhagen with his mother, using drawing to escape pressure. At school, he befriends Mads, who admires his art, and Emma, who shows romantic interest. When Thomas meets Emma's older brother, an aspiring artist, something awakens inside him. Rumors about Thomas and Emma spread, and he lets them grow, struggling with his feelings, his place in the new school, and the lies he told to fit in.