A Kiss Too Many
Newly married to Maria, Ciro begins to suspect his wife was unfaithful at her bachelorette party, leading him to question the meaning of their marriage and his own identity. Just as Ciro is lost in confusion, Maria appears before him, unaware that an unexpected love triangle is secretly beginning.