Papi Chulo
After a breakup, TV weatherman Shaun is put on leave due to an emotional on-air meltdown. To cope with his anxiety, he hires Ernesto, a middle-aged Mexican migrant worker, to help fix up his home. Despite the language barrier and different backgrounds, the two form an unusual friendship.