The Sex Across My Door
A son's homophobic mother suddenly moves in with him and frequently brings home strange male companions. Finding the situation unbearable, he decides to retaliate by bringing men home as well. This revenge quickly escalated into an absurd 'sex war', with mother and son provoking each other to see who would give in first.