I Am Not Afraid
Misha and Phillip have been inseparable since childhood, sharing countless slumber parties and school days. However, when Phillip is about to move to Germany with his family, Mischa realizes that his feelings for his best friend go beyond friendship. When a female classmate expresses her love for Misha, he will have to make a choice about his feelings.