It Seems to Rain
Kuan straightens his naturally curly hair with an iron every morning before school, terrified of anyone discovering his secret. One humid afternoon, Cheng, a new transfer student, inadvertently reveals Kuan's secret. Cheng embraces him without judgment, pulling him into moments of reckless freedom—smoking, watching adult films—and awakening emotions Kuan has long buried deep inside.