Daytime Dream Another Side is a special spin-off from the series starring Hayama and Shirosaki, now led by Sakuma and Yamase. The story follows Tetspei—Ryoji’s close friend and former colleague—and Yamato, Takumi’s childhood companion. A single “indirect kiss” sparks hidden feelings between them. Will this moment open the door to their very own love story?