After finishing a fashion shoot, Shirasaki visits Hayama’s apartment, where they embrace, kiss, and reaffirm their love. Soon, they are set to reunite on the special drama Daytime Dream. Will Shirasaki and Hayama, like their characters, also face conflicts and trials ahead?