The Story of Bihyung Enchanted Master of Goblin Episode 12 (Finale)
Geumbok stars in a goblin-themed film and quickly rises to fame as a popular new actor. During an interview, he confesses that his first love was a goblin. One day, he returns to the old café filled with memories and Bihyung appears. Has the love between the master and his goblin finally begun for real?