It turns out Geumbok was Bihyung’s master from a thousand years ago! Back in the present, Bihyung finally awakens and begins treating Geumbok with utmost devotion—like a true “master” of the Goblin King. He gives him a black card with a 50-million limit, hires a home-cleaning service, and even cooks for him himself, barring Gildal from getting close. Meanwhile, the tension between Gildal and Jigwi grows increasingly intimate.