Jigwi wakes up after a night of drinking to find Gildal lying on his bare chest, and he gives a conflicted smile. When he steps out of the room, he encounters Bihyung, and old grudges resurface. Gildal, confused by his feelings, begins to wonder if he truly likes Jigwi, while Geumbok suspects that Bihyung and Jigwi are hiding a secret. That night, Geumbok is attacked by an evil spirit, and Bihyung rushes to save him once again — as love and danger draw ever closer.