Geumbok goes to an entertainment agency for an audition and is asked to pay three million won in training fees. This time, Geumbok is smart enough not to fall for the scam. Later, Jigwi invites him out, where their flirty conversation is suddenly interrupted by Gilda’s unexpected appearance. That same night, Gilda encounters Jigwi at a bar. Old grudges resurface as they accuse each other of betraying Bihyung, and Gilda warns Jigwi never to approach Geumbok again.