Jigwi invites Geumbok on a date, intending to confess his feelings, but Gilda steps in to stop him and warns Geumbok not to be deceived. It is revealed that Gildal and Jigwi were once close friends until Jigwi betrayed their master, Bihyung. Despite the betrayal, Jigwi still holds feelings of guilt and nostalgia toward Gildal. Meanwhile, Geumbok unexpectedly receives a call from an acting agency offering her an audition. Overjoyed, she asks Bihyung and Gildal to help her rehearse a romantic scene together.