A child born between a human and a nine-tailed fox was rejected by both worlds and wandered alone until he met a queen who awakened his passion, giving him the name Jigwi. In the present, Geumbok’s spiritual gate has opened, drawing evil spirits toward him. To protect him, Bihyung makes a contract to temporarily share his power. Hoping to appear more confident, Geumbok visits a plastic surgery clinic, where the handsome doctor turns out to be Jigwi himself who boldly asks him out on a date.