Long ago, there was a guardian stone passed down for generations, believed to be a fragment of the mountain god that could distinguish good from evil in human hearts. Bihyung discovered this stone and invited it to join him in protecting the world. The stone took human form and was named Gildal. In the present day, Geumbok helps Gildal with household chores, and Gildal reveals that he resembles someone from Bihyung’s past who mysteriously vanished. Meanwhile, Bihyung senses a strange aura around Geumbok. Samshin warns him that this energy could attract spirits and monsters, placing Geumbok in great danger.