Geumbok arrives in Seoul with dreams of becoming an actor, only to fall victim to a housing scam that leaves him homeless. To survive, he takes a job at a cafe, donning a mascot costume to attract customers, but ends up mocked and bullied. Just as despair sets in, a mysterious man named Bihyung appears, his overwhelming aura driving others away. To Geumbok’s shock, Bihyung embraces him, whispers, “You are my master,” marking the beginning of a fateful entanglement.