Mob nearly confessed his feelings but missed his chance when Kikuchi left to study abroad. Determined to stay single again, Mob finds himself constantly surrounded by handsome men and unexpected romantic encounters. His younger brother Ayato worries about him, while Hatano, a persistent high schooler, refuses to give up, shaking up Mob's resistance to love.