“VS. Age-Gap Confession” & “VS. School Festival.” Hatano tells Mob he wants to put his confession on hold—promising to say “I love you” again when he turns twenty in three years. Worried that this will only strengthen the flag, Mob tries to stop him but can’t keep up due to his poor stamina. Meanwhile, his brother Ayato stars as Cinderella in an all-male high school play. But when his own university festival comes up, Mob is unexpectedly chosen to play Cinderella.