Hatano suddenly appears before Mob and boldly confesses, “I like you!” Shocked, Mob tries to play dumb, only to realize their connection began eight years ago. Determined to break this new flag, Mob searches for a way out and finally decides to use the fundamental rule of the BL world—to act as Cupid and make Hatano fall for someone else instead!