With a nose as sharp as a trained police dog, Mob can guess breakfast by smell—and detect when a scent signals the start of a BL love story. Soon, he observes that age-gap romance is another timeless BL theme. What he doesn’t realize, however, is that a high school boy named Hatano has already set his sights on him… and a fateful age-gap encounter may be about to begin.