The Story of Bihyung Enchanted Master of Goblin
Long ago in the Silla era, the Goblin Master Bihyung was born, feared by all spirits. In modern-day Seoul, a naive youth, Geumbok, chasing his dream to become an actor, falls victim to a scam and ends up homeless. Just as trouble piles up, Bihyung steps in, leading to an unexpected cohabitation. But Geumbok hides a mysterious power and a fated bond with Bihyung. As love and conflict intertwine, can they break a thousand-year curse?