Lover Merman
Phurich leaves Bangkok to start fresh and lead an island life, running the sea-themed bar “Full and a Half” with his close friend. There he meets Nava, the warm-smiled bartender whose charm captivates everyone. Yet Nava harbors a secret—he belongs to the merman clan. On this island, their fateful encounter blossoms into a passionate and forbidden romance that neither can resist.