The Journey to Killing You
Kataoka, a loyal young yakuza member, is ordered by Kiriei, the boss's son, to lay low after a gang dispute. Assigned to watch over Kataoka is clan member Odajima, who not only serves as driver and caretaker, but at times fulfills Kataoka's desires. Yet beneath his calm demeanor lies a brutal mission of revenge. On this perilous journey, love and hatred entwine in a dangerous bond. At the journey's end, will they face death, or love?