After a night of intimacy, Nava agrees to date Phurich, and the two officially become lovers. Phana seems to have feelings for employee Ping, yet he still gives his blessing to Phurich’s new relationship. However, Ping’s true identity gradually comes to light — he, too, is connected to the merfolk. Among the merfolk, a warning is whispered: humans and mermen should never fall in love. Can these two fragile relationships survive against fate?