Phurich wakes up hungover, and the atmosphere between him and Nava turns subtly intimate, though Nava remains distant. However, Phurich’s obvious affection doesn’t go unnoticed and his uncle sternly warns him that in the eyes of humans, mermen are nothing more than monsters or demons.