Phurich unexpectedly barges into Nava's home and continues to pursue him boldly, though Nava thinks he’s just a flirt. As they discuss the island's mermaid legends, Nava confesses that mermaids and humans cannot coexist, but Phurich believes that true love can overcome all boundaries. With Phurich's direct approach and Nava's secret identity, how will this forbidden relationship unfold?