On Khen Island lies a mysterious legend: alongside humans live another species—mermen. On land they appear no different, but once in the sea, their true form is revealed. Phurich, arriving from Bangkok to co-manage a bar with his friend Phana, quickly develops feelings for bartender Nava. But one night, after drinking, Phurich stumbles to the shore and falls into the water and catches a glimpse of what seems to be a merman.