My Idol
After his father's funeral, Woo-sang returns to school and learns that his track team is being disbanded, causing his world to collapse. While everyone tells him to give up running, only Jae-min stays by his side through this difficult time. Jae-min's gentle gaze becomes the motivation for Woo-sang to return to the track.