How Are You
Danish-Norwegian artist duo Michael Elmgreen and Ingar Dragset began their creative journey as lovers in 1995. In 2009, they were specially nominated for both the Danish and Nordic Pavilions at the Venice Biennale. Recognized as one of the world's most iconic queer art duos, this documentary chronicles their artistic evolution. Through a selection of their bold and playful works, the film humorously unpacks critical themes such as identity, gender, and democracy, revealing the rebellious, unapologetic spirit that defines queer art.