Latex
Jeong-su, who can read minds, poses as a fake shaman to earn money and seduce men. Though his unrequited lover, Su-hyun, helps him run the fortune-telling business, he can no longer bear Jeong-su's reckless lifestyle. In desperation, Su-hyun seeks out Gi-hwan, a powerful shaman, to remove Jeong-su's abilities.