Three touching love stories unfold on the streets of Seoul. Chun Gil meets heartbroken Hyun Joon in a bar. Hyeok finds his ex-lover's name on an NGO form. Jeom Soon saves a woman from abuse and finds unexpected comfort in her. Love, loss, and connection unite them.