The Right Bank
Ann, a Chinese woman raised in LA, has been with her girlfriend Jill for years—but has never come out to her mother. When her mom sets her up on a blind date with a man, Jill unexpectedly sees them. Tension rises, and Ann must choose between truth and tradition.