Staccato
In 19th-century Ireland, Sean, a young gardener, is hired by the aristocratic Falgirth to take care of his garden. Falgirth's son, Thomas, is a young pianist, and while rehearsing, the two young men develop an unspeakable bond, but this secret love affair turns into a courtroom drama of passion, jealousy, and betrayal.