My bias is Showing! Episode 9
Ae Joon firmly rejects Si Yeol’s feelings, leaving both of them heartbroken. A month later, during a radio program, Si Yeol uses a listener’s story to indirectly reveal his emotions for Ae Joon, and continues reaching out through messages and video calls, desperately trying to regain Ae Joon’s trust.