My bias is Showing! Episode 8
During a radio program, Si Yeol reveals the truth behind the past accident and defends Ju-ha. Meanwhile, Ae Joon, torn by his emotions, decides to quit the show under the pretext of overwhelming pressure. Shocked by Ae Joon’s decision, Si Yeol resolves to drop all pretenses and confess his true feelings to him.