My bias is Showing! Episode 7
Former member Ju-ha’s unexpected appearance interrupts the intimate moment between Si Yeol and Ae Joon. He reveals that he once lived with Si Yeol, leaving Ae Joon with mixed emotions. Yet as the weekend passes, the two share a lover-like atmosphere, and Ae Joon gradually grows used to Si Yeol’s presence — even preparing to confess the truth about being his longtime fan.