My bias is Showing! Episode 5
Ae Joon wakes up at Si Yeol’s house in shock, unsure if last night’s kiss was just a dream or reality. Back at school for filming, the two end up wearing matching outfits, and Si Yeol boldly closes the distance between them and leaves Ae Joon’s heart racing.