My bias is Showing! Episode 3
After exchanging contact information with Si Yeol, Ae Joon struggles with inner conflict, unsure how to take a step closer to his idol. Meanwhile, Si Yeol teaches in the classroom as a trainee teacher, showing a professional charm different from his stage persona — drawing Ae Joon even deeper into his feelings for him.