My bias is Showing! Episode 2
Na Ae Joon, a high school teacher, is also a secret fan of idol Choi Si Yeol from the boy group A-One. One day, a variety show films at his school-and to his shock, Si Yeol chooses him as his co-mentor! As they spend more time together, Ae Joon hides his feelings, but Si Yeol might be hiding something too... a crush?