My bias is Showing! Episode 1
Na Ae Joon dreams of his idol Choi Si Yeol acting sweet and romantic toward him, only to wake up flustered and embarrassed. By day, Ae Joon is a hardworking high school Korean teacher; by night, he is a devoted fan of A-One’s Choi Si Yeol. But when a variety show filming unexpectedly brings Si Yeol to his school, he shocks everyone by personally choosing Ae Joon as his partner.